Heb je een vraag, opmerking, suggestie, verbetering, klacht of compliment? Wij zijn er graag voor jou!

Afhankelijk van welke dienst je wil bereiken, zijn er verschillende opties om contact met ons op te nemen.

1* Goedgezind.be

De website is te bereiken via het mailadres goedgezind@gezinsbond.be.

2* Gezinsbond.be

De Gezinsbond is tussen 9 en 12u30 en 13u en 16u 30 (op vrijdag tot 16u) bereikbaar!

Ik heb een vraag

Bekijk onze FAQ-pagina waar de meest gestelde vragen beantwoord worden. Staat jouw vraag er niet tussen, dan kan je contact opnemen via de bovenstaande adressen of via een specifiek mailadres hier onder.

3* Ik heb een vraag over mijn lidmaatschap van de Gezinsbond

Leden van de Gezinsbond kunnen met een vraag over hun lidmaatschap, een verandering van adres of opmerking over de werking terecht door te mailen naar contact@gezinsbond.be of ze kunnen bellen naar 02-507.88.88.

TIP! Ken je ‘Mijn Gezinsbond’? Dit deel van onze website is enkel toegankelijk voor leden. Daar kan je bij informatie ook je adres, naam en andere gegevens aanpassen en beheren.

4* Ik wil graag lid worden van de Gezinsbond

Ook daarvoor kan je terecht bij de ledendienst. Zij kunnen je alles vertellen over wat de Gezinsbond doet, voor wie we opkomen, wat onze standpunten zijn en, niet onbelangrijk, wat jij als lid allemaal ‘krijgt’ voor jouw lidmaatschap.

Dat alles kan je ook nalezen op onze website www.gezinsbond.be. Je kan er activiteiten bekijken, de ledenvoordelen opvragen, je verdiepen in onze gezinspolitieke standpunten of steun bij de opvoeding krijgen.

Ben je al overtuigd? Dan kan je je lidmaatschap ook zelf regelen via onze pagina ‘Lid worden’.

5* Ik heb een vraag voor de sociaal-juridische dienst

De Gezinsbond levert ook gratis energie-, consumenten- en sociaal-juridisch advies aan haar leden. Lees er alles over op deze pagina.

6* Ik wil adverteren op goedgezind.be of in een magazine van de Gezinsbond

Geweldig! Alle informatie vind je op deze pagina.