Adverteren op goedgezind
Het contentplatform goedgezind.be van de Gezinsbond is een geschikt platform om je merk of product in de kijker te zetten bij zeer specifieke doelgroepen. Want op goedgezind.be bereik je gezinnen in verschillende levensfases.
Door te richten op de mensen die je product zouden kunnen gebruiken, is de kans groter dat de reclame als relevant en nuttig wordt aanzien. Daardoor vergroot ook de kans op interactie en reactie van potentiële klanten.
Welke doelgroepen bereik je via goedgezind.be?
- Zwangere vrouwen
- Mama’s en papa’s in de babyfase
- Gezinnen met peuters, kleuters, schoolkinderen, tieners én jongvolwassenen
- Grootouders
Ook richt de Gezinsbond zich op kwetsbare groepen, zoals gezinnen in armoede en eenoudergezinnen. Ook gezinnen met een zorgbehoefte worden niet vergeten. De Gezinsbond is er voor iedereen!
Advertentieformaten
Online kan je adverteren op verschillende formaten.
- Leaderboard / Large leaderboard / Leaderboard XL
- Billboard
- Medium rectangle (IMU)
- Sponsored article
- Video
Contacteer ons publiciteitsbedrijf Publicarto voor meer informatie, prijzen en op maat gemaakte campagnes.
Print
Ook adverteren in de magazines Brieven aan Jonge Ouders, De Bond en GROOTouders is mogelijk. Door op verschillende kanalen in te zetten, wordt het bereik vergroot. Bovendien zijn er zo verschillende aanpakken mogelijk. Waarom geen testje, artikel of video online en een klassieke advertentie in print, bijvoorbeeld?
Contact met Publicarto
Publicarto verzorgt, onderhandelt en volgt alle campagnes voor de Gezinsbond, op elk kanaal. Ze hebben hierin jarenlange ervaring en weten perfect wat voor welke titel het meest geschikt is. Voor informatie, campagnes en prijzen kan je terecht op:
Lid worden?
Zin om één van ons te worden? Maak je hier lid van de Gezinsbond! Geniet zo van tal van voordelen, vormingen, opleidingen, tweedehandsbeurzen en het verdedigen van de belangen van alle gezinnen bij politici. Je kan ons ook volgen via Facebook en Twitter.